kontiki_banneri_puola_2018

Bongariverkko

Bongariverkko on Bongariliiton sisäiseen tiedottamiseen ja jäsenistön keskusteluun tarkoitettu sähköpostilista, joka toimii Yahoon ilmaisella sähköpostilistapalvelimella. Verkkoon liittyminen edellyttää Bongariliiton jäsenyyttä.

Listalle liittyminen

Lähetä tyhjä sähköposti osoitteeseen bongariliitto-subscribe@yahoogroups.com. Järjestelmä vastaa lähettämällä kyselyn, jolla varmistetaan, että juuri kyseisen osoitteen haltija haluaa listalle (sähköpostia voi periaatteessa lähettää kenen nimissä hyvänsä, joten tämä varmistus on tarpeellinen). Vastaa tähän kyselyyn sähköpostiohjelman 'vastaa' -toiminnolla (engl. 'reply'). Tämän jälkeen järjestelmän ylläpitäjä hyväksyy jäsenen listalle. Pyynnössä välittyy ylläpitäjälle vain lähettäjän sähköpostiosoite eli jos nimesi ei käy ilmi sähköpostiosoitteestasi, ilmoita listan ylläpitäjälle (bongariliitto-owner@yahoogroups.com) kenen sähköpostiosoitteesta on kyse, jotta Bongariliiton jäsenyys voidaan tarkistaa.

Viestien lähetys

Viestit lähetetään osoitteeseen bongariliitto@yahoogroups.com. Viestejä voivat lähettää ainoastaan listalle liittyneet.

Osoitteen vaihto

Eroa ensin listalta lähettämällä vanhalla osoitteellasi tyhjä viesti osoitteeseen bongariliitto-unsubscribe@yahoogroups.com. Liity tämän jälkeen listalle uudella osoitteellasi.

Tulosta sivu